Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

mandag 7. september 2015

Treningssamling Norsk Freestyleforening

August måned gikk i grunnen i ett, og det ble liten tid til blogging. Jeg får prøve å komme meg ajour :)

Lørdag 8. august var Bella og jeg på treningssamling i  i regi av Norsk Freestyleforening. Samlingen ble holdt på Søve videregående skole i Ulefoss, samme sted som vi var på kurs tidligere i sommer.

Det ble satt opp treningsring, og alle fikk tid i ringen til å trene på det de ønsket. Og tilbakemelding fra de andre om vi ønsket det. Denne gangen fikk også Bella komme i ringen, og vi fikk vist fram litt av det vi har trent på. Veldig moro å begynne å sette sammen noen øvelser til korte kjeder. Og gode tips og råd vanket det også :) Super trening! Og som alltid veldig koselig å være med denne gjengen glade, kreative to og firbente freestylere :)


Hyggelig lunsj med hyggelige damer :)

Alle bilder: Hanne Bache-Mathiesen Henriksen

Om kvelden var det felles grilling på Lunde Vandrerhjem for de som ønsket det. Det ble en hyggelig kveld og mye moro med auksjon til inntekt for foreningen. Anniken gjorde en suveren jobb som auksjonarius!

Søndag ble det uformell trening for de som ennå ikke hadde fått nok - så da var det på'an igjen for Bella og meg :) En veldig fin helg, og nå er jeg skikkelig motivert til å jobbe videre og snart få snekret et program til lille frøken spirrevipp :)

Før treninga på søndag hadde Bella playdate med Jason, en fin ung herremann - høy, mørk og kjekk ;)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar