Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

torsdag 26. mars 2015

Bella

Hei, jeg heter Lundens Bellagotto Fattoria, eller Bella til daglig. Noen dager har mor talefeil, og da kaller hun meg Bølla istedenfor Bella :p Det kan da ikke være sååå vanskelig å uttale navnet mitt riktig, vel? ;)


Mandag 16. mars tok vi turen over til "søta bror" for å hente hjem vårt nye familiemedlem. Det var godt å ha noe positivt å se frem til etter en veldig rar tid med stor sorg og samtidig en gryende spenning og glede over å skulle få en ny valp i hus. Nå skulle en ny tidsregning begynne.

Men nå blir ikke alt akkurat som man tenker seg, for jeg kom ikke hjem fra Sverige "bare" med en ny valp, men også en kraftig influensa :(  Vi hadde en hjemtur på 5,5 time, og Bella sovnet tillitsfullt i fanget mitt.  Tidlig på kjøreturen kjente jeg at ikke alt var som det skulle og i løpet av denne turen fikk jeg verking i hele kroppen og frostrier.

Godt med trøst når man er syk <3
Valp og 40 i feber anbefales ikke :( Så det ble en spesiell start på denne valpeperioden. Men vi har kost oss masse på fanget og  trent på de småtingene vi har klart. Klippet noen klør, trent inn klikkeren og trent på automatiske adferder. Nå har vi også klart å få til noen småturer ut, og hun har både vært i byen, i skogen og hos veterinæren. Hun er jo verdens flinkeste, søteste og mest tillitsfulle og tar alle med storm <3 Hun er kjempeflink til å leke for seg selv, og takk og pris for at jeg hadde hamstret leker på Crufts :) Og når hun blir sliten finner hun seg en seng eller et teppe og legger seg til å sove. Herlig med innebygd avknapp!

Vi har også hatt litt besøk, men folk renner liksom ikke ned dørene når det er influensa i huset... Men et par dager til nå, så håper jeg at jeg kan si at vi har gjort unna sykdom for en stund... Gleder meg til å komme meg ut og trene litt ordentlig!

Velkommen til oss, Bella! <3

Den som sover...
Ferdig med å sove!
Moro med litt annet enn vanlige hundeleker...
Kos på plenen
Hvor ble plenen av...?
Javel da får vi kose oss inne i dag :)

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med den flotte Lagottojenta. Blir nok en herlig og krevende tid framover. Gleder meg til å følge henne.
    Hilsen Bira og matmor. http://biralagotto.blogspot.no/

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! :) Ja, det er rart å begynne på scratch igjen, men tror det blir veldig gøy å jobbe med henne :) Super lita frøken <3

      Slett