Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

søndag 13. januar 2013

En fornuftig avgjørelse


Selv om jeg til det siste håpet å kunne stille i konkurransen i dag, har jeg vært klar over at vi ikke på langt nær var klare og at jeg nok ble nødt til å trekke meg.
Og da jeg entret Telemarkshallen i dag visste jeg at dette var den eneste riktige avgjørelsen. Stor hall, mange hunder og mye støy - ikke det beste miljøet å debutere i med en hund i ungdomsfasen…

Men vi jobbet miljøtrening og øvelser på sidelinjen, og valgte å starte i rekruttklassen. Dette er for ekvipasjer som ikke har startet i konkurranser ennå. Ingen dommerpoeng, men publikum avgjør hvem som vinner klassen.

Og vi ble beste rekrutt! Så alt i alt er jeg veldig fornøyd med dagen - og veldig klar for å jobbe videre mot vår første ordentlige start :-)

2 kommentarer: