Svansen´s Dancing Crew

Svansen´s Dancing Crew

onsdag 22. august 2012

Spennende tid for Bonso

Det blir altså fokus på trening av Bonso denne høsten. I tillegg til at vi må jobbe med gå pent, innkalling og "ro-trening" skal vi ha det gøy :-)

Mandag startet vi på Aktiviseringskurs hos Hund i Fokus. Jeg har gått dette kurset med Buster også, og syntes det var veldig bra. Her får vi prøve oss på mange forskjellige hundesporter; spor, søk, agility, rally-lydighet og selvfølgelig freestyle :-) Det jeg er mest spent på å få et innblikk i er rally-lydighet; lurer på om dette kan være noe for oss…? Mandag jobbet vi blant annet med kontakt og target, og gutten oppførte seg eksemplarisk :-) Og så fikk han seg en ny venninne, en søt flatcoated retriver som han fikk leke med på jordet etter endt trening. En topp kveld!

Tirsdagene er det freestyletrening på hundeklubben, og i september blir det Trixekurs i Moss. Det gleder jeg meg veldig til!

Så håper jeg at vi får prøvd oss et par ganger i rekrutt før han er gammel nok til å konkurrere.

Startskuddet for høstens aktiviteter har gått!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar